PRIVAT PROFF

Spar tid og effektiviser driften din med Holte SmartKalk

28. januar 2019

De aller fleste varebestillinger til et prosjekt skjer via telefon eller pr. e-post. Dette er tidkrevende og bryter den digitale verdikjeden. Manuelle, lite transparente bestillinger fører ofte til forsinkelser i leveranser, venting, feilbestillinger, svinn, flytting av materialer og leting på byggeplass. Dette kan du unngå!

GAUSDALPAKKEN inneholder:

  • Norges mest brukte kalkylesystem, - SmartKalk
  • Modul for å bestille byggevarer fra kalkylen digitalt
  • Tilgang til Gausdal Landhandleris egen prisbase
  • Hjelp av Holtes konsulenter til å sette opp systemet og komme i gang

Lurer du på noe, send e-post til gausdal@holte.no

Med integrasjon mellom kalkyleverktøyet SmartKalk og Gausdal Landhandleris varehandel, kan du nå bestille byggevarene direkte fra kalkylen til oppdaterte priser. Det vil være digital sporbarhet fra kalkyle til bestilling av byggevarer, leveranse på byggeplass, og videre til faktura med konkret beskrivelse av materialforbruk i prosjektet. Det gjør også jobben med å hente ut dokumentasjon til FDV enklere, og det blir lettere å instruere sluttbrukere om hvordan bygget skal vedlikeholdes.

Øystein Nordholm Bygg-Team AS

Fra jeg importerer tegningen inn i SmartKalk, til jeg har bestilt varene - tar det ca. 30 minutter. Før kunne dette ta flere dager. Øystein Nordholm, Bygg-Team AS

SmartKalk

Mange bruker unødig mye tid på å regne anbud. Med SmartKalk har du et brukervennlig og fleksibelt kalkyleverktøy som gir treffsikre kalkyler og gode rapporter. Verktøyet hjelper deg å spare tid når du skal kalkulere prisforespørsler, og samtidig være trygg på kvaliteten i dine kalkyler.

  • Kom raskt i gang med et selvforklarende kalkulasjonsprogram – med veileder
  • Vær trygg på kvaliteten i dine kalkyler med Gausdal Landhandleris alltid oppdaterte prisbase
  • Spar tid med enkel dra/slipp-funksjon
  • Opprett egne maler og gjenbruk eksisterende kalkyler
  • Støtte for NS 3420

Elektronisk bestilling

Med denne modulen kan du enkelt og effektivt lage en elektronisk bestilling direkte til Gausdal Landhandleri på bakgrunn av kalkylen og materialvalget du har gjort i SmartKalk. Slik får du en digital sporing på alle materialer, og reduserer risiko for at materialer til prosjektet uteblir. Du har alt samlet på ett sted, samtidig som du enkelt kan tid- og stedfeste de enkelte materialleveransene i henhold til prosjektets fremdrift.

  • Samle alle bestillinger knyttet til et prosjekt på ett sted
  • Forsikre deg om at ingenting uteblir i - leveransene til prosjektet
  • Del enkelt opp bestillingen slik du ønsker ved hjelp av flere filtermuligheter
  • Spesifiser nøyaktig hvor og når du ønsker materialer levert eller hentet til prosjektet